Klijenti ne mogu poslovati s vama ako ne znaju da postojite!

Oglašavanje i promicanje biznisa na internetu minimalni je trošak, te za razliku od nekih drugih oblika marketinga - cjenovno dostupno i najmanjim tvrtkama.

Izrada internet stranica i gotova web dizajn rješenja

Prema zahtjevima klijenta radi se unikatni web dizajn u skladu sa okvirima pojedinog projekta te željama stranke.

Ukoliko Vam je važno da Vaše web stranice što prije ugledaju svjetlo dana, mogu se koristiti i gotova web dizajn rješenja.
Iako je izrada internet stranica na temeljima unaprijed odabranog dizajna brža, tijekom samog postupka, uzimajući u obzir želje klijenta, može doći do značajne transformacije i preoblikovanja početnog dizajna.

Klijenti o nama

Malo je takvih firmi u Hrvatskoj...Vrlo visok profesionalni nivo, što znaći tehnički na najvišem nivou, kundenorientiert, prevedeno s njemačkog-orijentirani prema kupcu, i problemi se online riješavaju... S moje strane je zadovoljsvo potpuno, jos više veselim se drugoj polovici godine kada ćemo ponovo zagristi u osvježenje i bolju promociju mog webshopa!
ARS VITRUM Trogrlic GmbH

Mogu slobodno reći, da mi je suradnja sa tvrtkom VALDEZ usluge pravo zadovoljstvo. Na svaki mail reagiraju odmah, isto kao i na telefonski kontakt. Od prvog dana znaju što su potrebe mog portala i onda kada to ne znam objasniti. Internet stranice koje oni stvaraju su pregledne, korisne i vizualno atraktivne. Ipak, ne nameću svoje, nego prihvaćaju ideje korisnika tj. sugeriraju mu ono što je najbolje za njegovu stranicu. Ta sugestija se gotovo uvijek pokaže najboljim rješenjem!
Mladen Levačić, Maratonist

Izuzetno sam zadovoljan brzinom i kvalitetom usluge a posebno srdačnim odnosom, pri čemu sam dobio i više od običnog poslovnog odnosa ... dobio sam iskrenu želju i brigu za uspješnost projekta izrade internet stranice kao i niz besplatnih trikova i sitnica za koje nisam ni znao da postoje, a život znače.
Iskreno Vam želim puno sreće i uspjeha u budućem radu i puno novih i kvalitetnih klijenata!
Romano Mikelin, Fitshop

Vaše usluge koristimo nešto manje od godinu dana, i mogu reći samo da sam više nego zadovoljan - od izrade internet stranice do pozicije na Google-u (stranica je pozicionirana u jako kratkom vremenskom razdoblju i to na sam vrh).  Sve oko ažuriranja stranica radi se u vrlo kratkom roku, što mi je jako važno. Sve u svemu mislim da ste za svaku preporuku!
Ivan Frančina, Selidbe Kalimero

Neka Vaša internet stranica radi za Vas

Vaše internet stranice mogu postati Vaš virtualni komercijalista. Saznajte kako!
Više ...

Predlošci za internet stranice

Promocije

Brand / marka proizvoda

Marka/zaštitni znak proizvoda

Marka predstavlja trajni identitet proizvoda/usluge, ujedno oslikavajući image poduzeća te treba poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Marka proizvoda (brand) u podsvijesti potrošača/korisnika stvara veze za prisjećanje i prepoznavanje proizvoda i doživljaja marke, tzv. brand awareness.

Brand (marka) predstavlja sinergiju svih podataka o proizvodu koji omogućuju identifikaciju i razlikovanje proizvoda od proizvoda konkurencije.

Markaje ime, slogan, dizajn, simbol ili bilo koje drugo svojstvo koje diferencira prodavačev proizvod ili uslugu različito od proizvoda ili usluga konkurencije.

Elementima marke, smatraju se elementi koje je moguće pravno registrirati i zaštititi, a uključuju:

1. Ime marke (Brand nameE – naziv marke može sadržati riječi, slova i brojeve

2. Znak marke, simbol (Brand mark) – Vizualni identitet marke, primjerice simbol, dizajn, kombinacija boja i sl.

3. Zaštitni znak – Trade mark – oznaka koja upućuje da vlasnik ima isključivo pravo uporabe marke ili njezina dijela. Oznake ® © ™

Često se uz marku proizvoda veže i slogan - tekst kojim se želi prenijeti osnovna poruka marke.

Izborom elemenata marke, poduzeće neposredno utječe na izgradnju njezine vrijednosti i osjećaja u svijesti potrošača.

Mnogi smatraju da su marka i brand dvije različite pojave, vodeći se logikom da je marka svaki proizvod ili usluga, ona ne mora biti poznata te može nestati svaki trenutak. Da bi marka postala Brand - mora postojati asocijativnu i preceptivnu snaga marke, a time dolazi i vrijednost marke koja može znatno premašivati knjigovodstvenu vrijednost.

Pakiranje i ambalaža

Osnovne funkcije ambalaže su zaštitna, informativna i funkcija unapređenja prodaje.

Pakiranje i ambalaža su bitna obilježja prodajne politike. Dizajn ambalaže proizvoda prethodi izradi kutije ili omota proizvoda, i izuzetno je bitan korak u kreiranju cjelokupnog ambalaža sustava.

Ambalaža može uključiti tri razine:

  1. Primarnu
  2. Sekundarnu
  3. Transportnu

Ambalaža pomaže prilikom stvaranja odgovarajućeg imagea proizvoda/usluge na tržištu. Pakiranje mora privući kupce, izazvati njihovu zainteresiranost, prenijeti im poruku te potaknuti na kupnju

Članak je u izradi...

12.05.10 13:08 Starost: 7 yrs

Izrada logotipa i vizualni identitet

Kategorija: Novosti

 

Vizualni identitet je sustav vizualne prezentacije koji omogućava prepoznavanje određene tvrtke ili proizvoda na tržištu od strane potrošača.

Nitko Vas ne prepoznaje? Vama je potreban imidž.

Što je proizvod prepoznatljiviji, to je veća mogućnost da će ga potrošači odabrati između sličnih proizvoda drugih tvrtki.

Knjiga standarda je priručnik o vizualnom identitetu, a predstavlja jedinstvenu cijelinu tvrtke, njenih proizvoda i i usluga, na legalnoj osnovi. Uključuje precizno definiranje boja i fontova, dopuštene i nedopuštene varijacije logotipa, medije na koje se može aplicirati, izradu posjetnice...

Za prvi dojam je potrebno svega nekoliko sekundi

U današnje vrijeme modernog poslovanja bitno je identificirati se. Uloga vizualnog identiteta je u stvaranju prvog dojma što ga tvrtka ostavlja na potencijalne klijente, investitore i partnere, a odražava sve ono što poduzeće zapravo je, i ono što želi poručiti klijentima. Bez dobro smišljenog i primijenjenog vizualnog identiteta, Vaša tvrtka ne može biti konkurentna na tržištu.

Osnovni elementi vizualnog identiteta

  • Naziv tvrtke
  • Logotip
  • Boje (definiranje karakteristične boje)
  • Tipografija
  • Dizajn posjetnica i službenih dokumenata
  • Izrada internet stranica prikladnih poslovnom profilu tvrtke

Odabir vizualnog identiteta

Vizualni identitet uključuje izradu osobnosti Vaše tvrtke na način da se prilagođava Vašim potrebama, te zahtjevima tržišta. Odnosno, integracijom vizualnih elemenata stvara jedinstven imidž (identitet, brand) pomoću kojeg ćete biti prepoznatljivi, a time se bolje pozicionirati na tržištu.
Nakon upoznavanja s klijentom, u što kraćem roku se izrađuju prva rješenja koja se po potrebi dalje obrađuju.

Odabir imena

•    Karakteristično - odražava prirodu tvrtke, proizvoda i usluge
•    Pamtljivo - lakoća pamćenja i izgovora
•    Prepoznatljivo - drugačije od konkurentskog
•    Moderno - usmjereno prema budućnosti
•    Zaštićeno - registrirano
•    Pozitivno - nisu poželjne negativne konotacije
•    Vizualno izvedivo - za potrebe grafičke i multimedijske prezentacije

Logotip

Logotip je grafički znak koji predstavlja i ujedinjuje obilježja tvrtke, proizvoda ili usluge koje Vaša tvrtka nudi, te čini Vašu tvrtku prepoznatljivom kroz vrijeme. Treba omogućavati identifikaciju i razlikovanje proizvoda od konkurencije. Osnovna prednost logotipa proizlazi upravo iz njezine nazočnosti u podsvijesti potrošača/korisnika, odnosno mogućnosti za njezino prisjećanje i prepoznavanje tzv. brand awareness.
Logotip može biti predstavljen u obliku slova, simbola ili njihovom kombinacijom. Simbol je osnovni vizualni znak koji predstavlja još nešto osim toga, kao npr. ideju, koncept ili asocijaciju (sadrži konotativno i asocijativno značenje). Osnovni termini koji se koriste za opisivanje logotipa su stil, pismo, oblik i simbol za primjereno izražavanje osobnosti tvrtke, proizvoda ili usluge.
Logotip ima značajnu ulogu u vizalnom identitetu proizvoda ili tvrtke. Dobro oblikovani logo središte je svakog dobrog marketinga. Vaš logo bi trebao stvarati snažni i trajni identitet proizvoda/usluge, sažimati osobnost poduzeća i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Time kreira pozornost novih i lojalnost postojećih kupaca.

Kombinacije logotipa
•    Najčešće za zaštitnom znakom
•    Rijetko samostalno
•    Često sa sloganom

Kreiranje i izrada logotipa

Pri kreiranju novog logotipa trebala bi se prvo odrediti ideja – identitet  tj. asocijacija (ideja) koju bi novi logotip trebao pobuditi u svijesti potrošača. Logotip na prvi pogled mora biti jasan, odnosno svojim izgledom (bojama, oblikom) asocirati na proizvode/usluge koje Vaša tvrtka nudi.
Proces izrade logotipa obuhvaća sažetu dizajnersku ideju na temelju skupa informacija o klijentovim zahtjevima. Razvija se više prijedloga dizajna koji se prezentiraju klijentu. Klijent ocijenjuje i sugerira eventualne promjene i prijedloge koje će rezultirati zadovoljavajućim krajnjim riješenjem. Kada je odabir završen, klijentu se isporučuju svi formati datoteka (i veličine koje su potrebne za određenu svrhu), tako da se može započeti s tehničkom realizacijom logotipa.
*Prijedlozi dizajna su dostupni u jpg. ili pdf. formatu. U tim izlaznim formatima je moguće samo pregledavati zapis (logo). Tu je teško modificirati ga, odnosno otežana je implementacija na npr. posjetnicu, memorandum ili web stranicu zbog veličine, a i kvalitete koju takav dokument pruža.

Završni dizajn logotipa - zašto su vektori bitni?

Izrada logotipa realizira se u vektorskim programima koji se temelje na krivuljama (matematičke funkcije kojima opisujemo linije koje čine neki objekt). Logotip izrađen na taj način se može modificirati (povećavati i smanjivati bez gubitka kvalitete, kao što je to slučaj sa rasterom), te na taj način implementirati na sve moguće medije. Naravno, uz dodatnu pripremu. Završni formati logotipa klijentu se isporučuju u originalnom obliku (ai, cdr. eps.), i po potrebi u ostalim formatima datoteka.                              

Izrada logotipa i cijena

Cijene prijedloga dizajna logotipa, koji se najčešće isporučuje u jpg, gif ili pdf formatu mogu se pronaći već od 300,00 kn na dalje, no sama cijena prijedloga dizajna ovisi i o zahtjevnosti postupka i utrošenom vremenu izrade.
Bitno je napomenuti da kreiranje odnosno izrada logotipa nije istoznačno sa kreiranjem cjelokupnog vizualnog identiteta (ne uključuje izradu knjige standarda), ili izradom prijedloga dizajna.

###COMMENTS###