Klijenti o nama

Malo je takvih firmi u Hrvatskoj...Vrlo visok profesionalni nivo, što znaći tehnički na najvišem nivou, kundenorientiert, prevedeno s njemačkog-orijentirani prema kupcu, i problemi se online riješavaju... S moje strane je zadovoljsvo potpuno, jos više veselim se drugoj polovici godine kada ćemo ponovo zagristi u osvježenje i bolju promociju mog webshopa!
ARS VITRUM Trogrlic GmbH

Mogu slobodno reći, da mi je suradnja sa tvrtkom VALDEZ usluge pravo zadovoljstvo. Na svaki mail reagiraju odmah, isto kao i na telefonski kontakt. Od prvog dana znaju što su potrebe mog portala i onda kada to ne znam objasniti. Internet stranice koje oni stvaraju su pregledne, korisne i vizualno atraktivne. Ipak, ne nameću svoje, nego prihvaćaju ideje korisnika tj. sugeriraju mu ono što je najbolje za njegovu stranicu. Ta sugestija se gotovo uvijek pokaže najboljim rješenjem!
Mladen Levačić, Maratonist

Izuzetno sam zadovoljan brzinom i kvalitetom usluge a posebno srdačnim odnosom, pri čemu sam dobio i više od običnog poslovnog odnosa ... dobio sam iskrenu želju i brigu za uspješnost projekta izrade internet stranice kao i niz besplatnih trikova i sitnica za koje nisam ni znao da postoje, a život znače.
Iskreno Vam želim puno sreće i uspjeha u budućem radu i puno novih i kvalitetnih klijenata!
Romano Mikelin, Fitshop

Vaše usluge koristimo nešto manje od godinu dana, i mogu reći samo da sam više nego zadovoljan - od izrade internet stranice do pozicije na Google-u (stranica je pozicionirana u jako kratkom vremenskom razdoblju i to na sam vrh).  Sve oko ažuriranja stranica radi se u vrlo kratkom roku, što mi je jako važno. Sve u svemu mislim da ste za svaku preporuku!
Ivan Frančina, Selidbe Kalimero

Neka Vaša web trgovina radi za Vas

Vaša web trgovina može postati Vaš virtualni komercijalista. Saznajte kako!
Više ...

Promocije

Web stranice od milijun eura

07.05.12 07:15 Starost: 6 yrs

Autor/ica: Valentina Zdelar

Najveći francuski osiguratelj Axa, uložio je milijun eura u razvoj web stranice za usporedbu osiguranja.

Axa je uložila milijun eura u razvoj internet stranice koja uspoređuje uslugu i pokrića osigurateljnih proizvoda. Axa na stranicama transparentno uspoređuje svoje osigurateljne proizvode s proizvodima konkurenata. U prvi plan stavljena je usporedba pokrića i pružene usluge, a ne cijene kao ključnog kriterija. U odnosu na ostale stranice koje se bave usporedbom osiguranja, ovo je nešto drugačiji pristup, obzirom da se na ovom komparatoru neće uopće navoditi cijena.

Komparator je jedan od koraka koji bi trebao Axa-u pozicionirati kao „prvu uslužnu kompaniju“, poručuju iz marketinga društva.