Klijenti o nama

Malo je takvih firmi u Hrvatskoj...Vrlo visok profesionalni nivo, što znaći tehnički na najvišem nivou, kundenorientiert, prevedeno s njemačkog-orijentirani prema kupcu, i problemi se online riješavaju... S moje strane je zadovoljsvo potpuno, jos više veselim se drugoj polovici godine kada ćemo ponovo zagristi u osvježenje i bolju promociju mog webshopa!
ARS VITRUM Trogrlic GmbH

Mogu slobodno reći, da mi je suradnja sa tvrtkom VALDEZ usluge pravo zadovoljstvo. Na svaki mail reagiraju odmah, isto kao i na telefonski kontakt. Od prvog dana znaju što su potrebe mog portala i onda kada to ne znam objasniti. Internet stranice koje oni stvaraju su pregledne, korisne i vizualno atraktivne. Ipak, ne nameću svoje, nego prihvaćaju ideje korisnika tj. sugeriraju mu ono što je najbolje za njegovu stranicu. Ta sugestija se gotovo uvijek pokaže najboljim rješenjem!
Mladen Levačić, Maratonist

Izuzetno sam zadovoljan brzinom i kvalitetom usluge a posebno srdačnim odnosom, pri čemu sam dobio i više od običnog poslovnog odnosa ... dobio sam iskrenu želju i brigu za uspješnost projekta izrade internet stranice kao i niz besplatnih trikova i sitnica za koje nisam ni znao da postoje, a život znače.
Iskreno Vam želim puno sreće i uspjeha u budućem radu i puno novih i kvalitetnih klijenata!
Romano Mikelin, Fitshop

Vaše usluge koristimo nešto manje od godinu dana, i mogu reći samo da sam više nego zadovoljan - od izrade internet stranice do pozicije na Google-u (stranica je pozicionirana u jako kratkom vremenskom razdoblju i to na sam vrh).  Sve oko ažuriranja stranica radi se u vrlo kratkom roku, što mi je jako važno. Sve u svemu mislim da ste za svaku preporuku!
Ivan Frančina, Selidbe Kalimero

Neka Vaša web trgovina radi za Vas

Vaša web trgovina može postati Vaš virtualni komercijalista. Saznajte kako!
Više ...

Promocije

Što je outsourcing

27.10.07 18:45 Starost: 11 yrs

Autor/ica: Valentina Zdelar

U današnje vrijeme kada je konkurencija sve veća i jača, postavlja se pitanje kako i dalje zadržali konkurentnost i povećati produktivnost uz manje troškove.
Kako dovesti u ravnotežu te dvije suprotstavljene stvari?

Rješenje je outsourcing.

Većinu poslova koji nisu vaša osnovna djelatnost možete prepustite drugima. Na taj način smanjujete troškove i štedite vrijeme koje možete iskoristiti na vašu osnovnu djelatnost, te ubrzavate svoje poslovanje i povećavate učinkovitost. Prepustite vanjskim partnerima administrativne poslove, telefoniranje, pisanje ponuda, održavanje Vaših web stranica, obavještavanje stranaka o akcijama koje ste pripremili itd..., kako biste se Vi posvetili svojoj osnovnoj djelatnosti.

Outsourcing (eksternaliziranje) je prepuštanje dijela poslova vanjskom partneru. Kod outsourcing-a cijelu ili dio faze većeg poslovnog procesa jednog poduzeća, obavlja drugo poduzeće, koje se specijaliziralo baš za tu vrstu poslova.

Korijeni outsourcing-a sežu stotinama godina unazad, još od prvih početaka razmjene i podjele poslova, od naručivanja odijela kod obrtnika specijaliziranog baš za taj posao, do današnjih telekomunikacijskih ili internet usluga.

Sve više tvrtki "outsourca" računovodstvo, izradu web stranica, ili izradu i održavanje cijelih poslovnih aplikacija na kojima se temelji rad matičnog poduzeća. Firma koja preuzima dio poslova, specijalizirana je upravo za tu djelatnost, njezini djelatnici su stoga stručni upravo u tom dijelu te raspolažu sa znatno više iskustva, i konačno firma na temelju koncentracije istih ili sličnih poslova ima manje troškove, te samim time i manju cijenu rada za obavljanje istih. Na tim osnovama ostvaruje određenu dobit, dok istovremeno firma koja je "outsourcala" taj dio posla, ostvaruje uštedu i ima manje troškove nego da je zadržala iste poslove in-house.

Osim toga, razlog za outsourcing može biti i organizacijski - povećanje učinkovitosti, fokus na osnovne djelatnosti, povećanje razine primarnih usluga i drugo.

Prilikom odluke o outsourcingu treba voditi računa o ostvarenih uštedama, ali i rizicima pri usporedbi in house i outsource rješenja i mogućnosti. Analiza bi trebala biti nezavisna i pri tome dotaknuti sve troškove obuhvaćene outsourcing mogućnostima i načine ostvarenja zarade odnosno uštede pri korištenju istih.