Klijenti ne mogu poslovati s vama ako ne znaju da postojite!

Oglašavanje i promicanje biznisa na internetu minimalni je trošak, te za razliku od nekih drugih oblika marketinga - cjenovno dostupno i najmanjim tvrtkama.

Izrada internet stranica i gotova web dizajn rješenja

Prema zahtjevima klijenta radi se unikatni web dizajn u skladu sa okvirima pojedinog projekta te željama stranke.

Ukoliko Vam je važno da Vaše web stranice što prije ugledaju svjetlo dana, mogu se koristiti i gotova web dizajn rješenja.
Iako je izrada internet stranica na temeljima unaprijed odabranog dizajna brža, tijekom samog postupka, uzimajući u obzir želje klijenta, može doći do značajne transformacije i preoblikovanja početnog dizajna.

Klijenti o nama

Malo je takvih firmi u Hrvatskoj...Vrlo visok profesionalni nivo, što znaći tehnički na najvišem nivou, kundenorientiert, prevedeno s njemačkog-orijentirani prema kupcu, i problemi se online riješavaju... S moje strane je zadovoljsvo potpuno, jos više veselim se drugoj polovici godine kada ćemo ponovo zagristi u osvježenje i bolju promociju mog webshopa!
ARS VITRUM Trogrlic GmbH

Mogu slobodno reći, da mi je suradnja sa tvrtkom VALDEZ usluge pravo zadovoljstvo. Na svaki mail reagiraju odmah, isto kao i na telefonski kontakt. Od prvog dana znaju što su potrebe mog portala i onda kada to ne znam objasniti. Internet stranice koje oni stvaraju su pregledne, korisne i vizualno atraktivne. Ipak, ne nameću svoje, nego prihvaćaju ideje korisnika tj. sugeriraju mu ono što je najbolje za njegovu stranicu. Ta sugestija se gotovo uvijek pokaže najboljim rješenjem!
Mladen Levačić, Maratonist

Izuzetno sam zadovoljan brzinom i kvalitetom usluge a posebno srdačnim odnosom, pri čemu sam dobio i više od običnog poslovnog odnosa ... dobio sam iskrenu želju i brigu za uspješnost projekta izrade internet stranice kao i niz besplatnih trikova i sitnica za koje nisam ni znao da postoje, a život znače.
Iskreno Vam želim puno sreće i uspjeha u budućem radu i puno novih i kvalitetnih klijenata!
Romano Mikelin, Fitshop

Vaše usluge koristimo nešto manje od godinu dana, i mogu reći samo da sam više nego zadovoljan - od izrade internet stranice do pozicije na Google-u (stranica je pozicionirana u jako kratkom vremenskom razdoblju i to na sam vrh).  Sve oko ažuriranja stranica radi se u vrlo kratkom roku, što mi je jako važno. Sve u svemu mislim da ste za svaku preporuku!
Ivan Frančina, Selidbe Kalimero

Neka Vaša internet stranica radi za Vas

Vaše internet stranice mogu postati Vaš virtualni komercijalista. Saznajte kako!
Više ...

Predlošci za internet stranice

Promocije

Telemarketing

Upravo počinje akcija koju ste pripremali mjesecima. Želite obavijestiti sve Vaše klijente o novostima, te doprijeti informacijom do potencijalnih klijenata koji također mogu biti zainteresirani za  ono što nudite.
No Vi nemate obučeno osoblje koje bi taj posao obavilo. Telemarketing je možda rješenje koje tražite.

Cilj telemarketinga može biti poziv potencijalnim kupcima na iskorištenje promotivnog perioda za probu proizvoda, potpora akcije na prodajom mjestu, poziv postojećim klijentima na kupnju po posebnim pogodnostima, najava pisane ponude ili materijala koje će primiti poštom ili na neki drugi način, ugovaranje sastanka prodajnom osoblju, prikupljanje povratnih informacija o razini zadovoljstva dobivenim uslugama ili detaljima koje Vam klijenti zamjeraju a možda ih možete popraviti, itd.
Telemarketingom ostvarujete dvosmjernu komunikaciju, a povratna informacija odmah Vam je dostupna.

Prema jednoj od definicija telemarketinga, to je djelatnost koja koristi sofisticirane telekomunikacijske i informatičke sustave u kombinaciji s prodajnim i uslužnim vještinama i sposobnostima osoblja, da bi tvrtka ostala u bliskom kontaktu s postojećim ili ostvarila kontakt s novim potencijalnim kupcima, povećala prodaju i poslovnu produktivnost.
Za efikasnu telemarketing kampanju nužni su osnovni uvjeti: profesionalno osoblje, sofisticirani telekomunikacijski uređaji i treće kvalitetna baza podataka. Planiranje, izvještaji i statistička obrada također su dio postupka.

Kod ovog načina uspostavljanja kontakta, vrlo je važno i povjerenje kupaca u vjerodostojnost i mogućnosti ponuđača, koji se prvi puta javlja putem telefonske veze. Zato je kad god je to moguće, poželjna promidžbena potpora putem medija, pisanom najavom ili na neki drugi način, koja će doprinijeti vjerodostojnosti, a telefonski poziv je tada nastavak prethodno uspostavljenog kontakta.

Vrlo je važno prije početka kampanje točno definirati željeni cilj kampanje. Telemarketing kampanja ne može biti sinonim za prezentirati i prodati proizvod na bilo koji način. Fer odnos i poštovanje klijenta, kao i želja da se zajednički utvrde njegove stvarne potrebe, način je kako zadržati kupca i uspostaviti trajnu suradnju.
Dobro definirana ciljana skupina korisnika, uz dobru telemarketing kampanju te lako dostupnu i ažurnu podršku matične firme donijeti će željene razultate.
Organizacija telemarketing kampanja, ispitivanja javnog mišljenja, analiza tržišta i slično, klijentima omogućava brzu pripremu kampanja, evidentiranje ciljanih skupina (potencijalnih kupaca, korisnika usluga) te statističku obradu izlaznih poziva. Nakon što agenti tvrtke odrade dio posla koji se odnosi na pozivanje dodijeljenih kupaca – vodi se evidencija o uspješnosti svakog poziva, odgodi, eventualnom problemu itd. Bilješke o svakom pozivu se evidentiraju i statistički obrađuje te u obliku izvještaja na kraju telemarketing kampanje, ili periodnično prema dogovoru isporučuje naručitelju.

Zašto outsourcati posao telemarketinga specijaliziranim tvrtkama?
Da li ste ikada osjetili da Vaši djelatnici pa i oni s velikim iskustvom, odugovlače s obavljanjem odlaznih poziva te osjećaju strah i nelagodu. Bez obzira na temeljitu pripremu i odlično znanje o proizvodu, prodavač u čijem glasu kupac osjeti nelagodu i nesigurnost - sigurno neće ugovoriti sastanak ili prodati proizvod. Za "hladne pozive" potrebno je osim sigurnosti pozivatelja, i puno odlučnosti te istreniranosti jer oni uistinu jesu težak zadatak, vrlo često prepun odbijanja i neugodnih sugovornika. Dobro obučeni djelatnik znati će sa smiješkom prihvatiti i reakcije mrzovoljnog sugovornika, a najbolji će znati odgovoriti i sa dozom humora te možda negativno nabijen početak razgovora pretvoriti u pozitivan.

U ovakvim konverzacijama djelatnik pozivom producira veliki pritisak na sebe samog, a samo najbolji znati će se nositi sa njim ne prenoseći ga na osobu koje zovu.

Kvalitetna telekomunikacijska oprema, uređena i točna baza podataka, mogućnost bilježenja i filtriranja napomena bitnih za sljedeći kontakt s klijentom - samo su neki od preduvjeta uspješne telemarketing kampanje. Uspjeh telemarketing kampanje, bez obzira odnosi li se na pravne ili fizičke osobe, ovisi o savršenoj organizaciji i učinkovitoj komunikaciji.

Stručni djelatnici posvetiti će posebnu pažnju učinkovitoj komunikaciji i detaljima poput:

  • boja glasa
  • pozitivan stav
  • tehnika ulaska u razgovor
  • aktivno slušanje
  • analiza potreba klijenata kao najvažnija faza
  • prezentacija proizvoda ili usluga
  • upravljanje prodajnim argumentima
  • uključivanje preporuka u razgovor
  • eventualno slanje dodatnih materijala
  • zaključenje razgovora u pozitivnom tonu

Sljedeći pojmovi vežu se uz telemarketing:

  • Dolazni (Inbound) kontakti
  • Odlazni (Outbound) kontakti
  • Istraživanje tržišta
  • Call centar (pozivni centar)
  • B2B (Business to Business) prodaja
  • B2C (Business to Customer) prodaja
  • Back Office kontakti

Outsourcing u području telemarketinga vrlo je čest, te taj posao svakako možete s povjerenjem prepustiti specijaliziranim firmama.

Kontakt centar

  • Kroz kontakt centar nudimo uslugu cjelokupnog CRM-a (Contact Relationship Management). Koristeći najnovije tehnologije i komunikacijsku opremu u mogućnosti smo biti u kontaktu sa tržištem kroz različite komunikacijske kanale ( telefon, sms, e-mail, fax... ).  Koncept poslovanja  temelji se na fleksibilnom outsourcing modelu.

Odlazni pozivi 

- telemarketing (prodajni pozivi)

- ispitivanje tržišta (telefonske ankete)

- follow up pozivi kao podrška direct mailing kampanjama

- debt collection (podsjećamo na istekle rokove plaćanja)

- obavijesti (informativni pozivi o npr. vremenu dostave)

- provjere dolazaka na seminare, skupove i potvrda termina 

 
Dolazni pozivi 

- info servis (daje informacije o proizvodima ili uslugama)

- help-desk  (stalna pomoć pri korištenju proizvoda ili usluga)

- primamo i obrađujemo narudžbe kod kataloške prodaje

- pružamo podršku za nagradne igre

- vršimo rezervacije za seminare, skupove

- primamo i obrađujemo Vaše fax, e-mail, sms poruke

Kontakt obrazac
CAPTCHA slika za prevenciju neželjenih poruka Ne možete pročitati? Nova slika!
Ukoliko ne možete pročitati zaštitni kod, možete kliknuti na prvu od tri ikonice (iznad ikonice zvučnika), kako biste dobili novi.