Klijenti ne mogu poslovati s vama ako ne znaju da postojite!

Oglašavanje i promicanje biznisa na internetu minimalni je trošak, te za razliku od nekih drugih oblika marketinga - cjenovno dostupno i najmanjim tvrtkama.

Izrada internet stranica i gotova web dizajn rješenja

Prema zahtjevima klijenta radi se unikatni web dizajn u skladu sa okvirima pojedinog projekta te željama stranke.

Ukoliko Vam je važno da Vaše web stranice što prije ugledaju svjetlo dana, mogu se koristiti i gotova web dizajn rješenja.
Iako je izrada internet stranica na temeljima unaprijed odabranog dizajna brža, tijekom samog postupka, uzimajući u obzir želje klijenta, može doći do značajne transformacije i preoblikovanja početnog dizajna.

Klijenti o nama

Malo je takvih firmi u Hrvatskoj...Vrlo visok profesionalni nivo, što znaći tehnički na najvišem nivou, kundenorientiert, prevedeno s njemačkog-orijentirani prema kupcu, i problemi se online riješavaju... S moje strane je zadovoljsvo potpuno, jos više veselim se drugoj polovici godine kada ćemo ponovo zagristi u osvježenje i bolju promociju mog webshopa!
ARS VITRUM Trogrlic GmbH

Mogu slobodno reći, da mi je suradnja sa tvrtkom VALDEZ usluge pravo zadovoljstvo. Na svaki mail reagiraju odmah, isto kao i na telefonski kontakt. Od prvog dana znaju što su potrebe mog portala i onda kada to ne znam objasniti. Internet stranice koje oni stvaraju su pregledne, korisne i vizualno atraktivne. Ipak, ne nameću svoje, nego prihvaćaju ideje korisnika tj. sugeriraju mu ono što je najbolje za njegovu stranicu. Ta sugestija se gotovo uvijek pokaže najboljim rješenjem!
Mladen Levačić, Maratonist

Izuzetno sam zadovoljan brzinom i kvalitetom usluge a posebno srdačnim odnosom, pri čemu sam dobio i više od običnog poslovnog odnosa ... dobio sam iskrenu želju i brigu za uspješnost projekta izrade internet stranice kao i niz besplatnih trikova i sitnica za koje nisam ni znao da postoje, a život znače.
Iskreno Vam želim puno sreće i uspjeha u budućem radu i puno novih i kvalitetnih klijenata!
Romano Mikelin, Fitshop

Vaše usluge koristimo nešto manje od godinu dana, i mogu reći samo da sam više nego zadovoljan - od izrade internet stranice do pozicije na Google-u (stranica je pozicionirana u jako kratkom vremenskom razdoblju i to na sam vrh).  Sve oko ažuriranja stranica radi se u vrlo kratkom roku, što mi je jako važno. Sve u svemu mislim da ste za svaku preporuku!
Ivan Frančina, Selidbe Kalimero

Neka Vaša internet stranica radi za Vas

Vaše internet stranice mogu postati Vaš virtualni komercijalista. Saznajte kako!
Više ...

Predlošci za internet stranice

Promocije

Google AdWords

Google oglasi prikazuju se iznad ili desno od rezultata pretraživanja ili na stranicama Google oglašivačke mreže

Uz Google oglas Vaše web stranice mogu biti u samom vrhu za pretrage po željenim ključnim riječima. Doprite do publike koja je zainteresirana za ono što nudite.

Google AdWords oglas omogućuje Vam prikaz na 1. stranici Google tražilice!

Google oglasi

  • Kao jedan od vrlo probitačnih načina internet oglašavanja, Google oglasi pružaju Vam mogućnosti ciljanog oglašavanja na Googlu.
  • Google AdWords oglasi kao sponzorirani linkovi, ciljana su internet reklama Vaše firme, koja se prikazuje se na 1. stranici Google rezultata kada netko upiše ključnu riječ koja se podudara sa odabranim ključnim riječima o Vašim proizvodima ili uslugama. Klikom na AdWords oglas, klijent će biti doveden na Vašu web stranicu.
  • Svaki dan, korisnici Interneta provesti će milijune pretraživanja na Googleu. Kada koristite Google AdWords oglase, imate priliku za hvatanje bilo kojeg segmenta te široke publike koja je u aktivnoj potrazi za proizvodima, uslugama, informacijama i web stranicama koje mogu ponuditi odgovarajuće rješenje. Prisutnošću Vaših proizvoda u relevantnim pretraživanjima korisnika, osigurali ste dostupnost u presudnom trenutku ciklusa potražnje - kada korisnik aktivno traži ono što nudite.
  • Pomažemo Vam odabrati ključne riječi i fraze za koje želite da se Vaši oglasi prikazuju, čime je posredno određeno kojoj skupini posjetitelja će se oglas prikazivati.
  • Zajednički sastavljamo tekst Google oglasa, koji mora biti u okviru max. 70 znakova, te poštujući ostala ograničenja i pravila.
  • Možemo ciljano ograničiti prikazivanje Google oglasa na određena govorna područja ili zemljopisne lokacije. Primjerice možete odrediti da ključna riječ Croatia Holidays pokreće oglas odnosno prikazuje se samo posjetiteljima iz Engleske.
  • Google oglasi prikazuju se iznad ili desno od rezultata pretraživanja ili na stranicama Google oglašivačke mreže. Ukoliko se Vaša internet stranica već prikazuje po nekim ključnim riječima prirodno u lijevom stupcu među "organskim" rezultatima - u tom slučaju ne trebaju Vam sponzorirani linkovi za te proizvode ili usluge. Za ostale proizvode po kojima se stranica nije pozicionirala na zadovoljavajuće mjesto, Google oglasi su odličan izbor, ukoliko naravno taj proizvod želite aktivnije promovirati, povećati prodaju i sl.

Vaši internet oglasi na Google tražilici kao sponzorirane veze, privući će onaj segment kupaca koji Vas možda nikada ne bi pronašao preko uobičajene reklame. Google oglasi mogu značajno podići posjećenosti Vaše web stranice. Na ovaj način Vaša ponuda zasigurno neće ostati nezapažena od strane posjetitelja koji „putuju“ internetom tražeći odgovarajući proizvod.

Ocjena kvalitete Google AdWords oglasa

Ocjene kvalitete AdWords oglasa

Svaki put kada netko izvrši pretraživanje koje pokrene AdWords oglas, izračunava se ocjena kvalitete. Ocjena kvalitete zavisi od mnogih faktora, a neki od njih su:

  • klikovni postotak ključne riječi u prošlosti (CTR): koliko često je ta ključna riječ dovela do klika na oglas
  • CTR URL-a za prikaz u prošlosti: koliko je često URL za prikaz ostvario klikove
  • povijest računa: ukupni CTR svih oglasa i ključnih riječi na računu
  • kvaliteta odredišne stranice: koliko je relevantna i transparentna stranica i koliko ju je jednostavno pregledavati
  • relevantnost ključne riječi/oglasa: koliko je ključna riječ relevantna za oglase
  • relevantnost ključne riječi/pretraživanja: koliko je ključna riječ relevantna za ono što korisnik pretražuje
  • geografska izvedba: koliko je cjelokupni AdWords račun uspješan u regijama koje se ciljaju

Kako ocjena kvalitete utječe na prikazivanje AdWords oglasa

Ocjena kvalitete oglasa i ključnih riječi utječe na:

  • ispunjavanje uvjeta za dražbu oglasa: ocjena kvalitete olakšava ulaz ključne riječi na dražbu oglasa i čini ga isplativijim
  • stvarnu cijenu po kliku (Cost per Click) ključne riječi: više ocjene kvalitete vode nižim CPC-ovima. To znači da se plaća manja cijena po kliku kada ključna riječ ima višu ocjenu kvalitete
  • procjenu licitacije za prikaz na prvoj stranici za ključnu riječ: više ocjene kvalitete vode nižim procjenama licitacije za prikaz na prvoj stranici. To znači da će se oglasi lakše prikazivati na prvoj stranici rezultata pretraživanja kada ključna riječ ima višu ocjenu kvalitete.

Viša ocjena kvalitete ključnih riječi i oglasa može sniziti troškove i poboljšati poziciju oglasa. Intencija AdWords sustava je da korisnicima omogući prikazivanje relevantnih, usko povezanih oglasa s onime što su korisnici tražili. Relevantni oglasi najčešće ostvaruju više klikova, prikazuju se na višim pozicijama i donose najviše uspjeha.

Ciljani internet marketing

Prema American Marketing Association, marketing možemo definirati kao organizacijsku funkciju i niz procesa s ciljem stvaranja, komuniciranja i isporuke vrijednosti potrošačima te upravljanja odnosima s potrošačima na način koji pogoduje organizaciji i njenim vlasnicima.

Internet marketing

Internet marketing je korištenje Interneta i drugih digitalnih tehnologija za ostvarenje marketinških ciljeva i podršku suvremenom marketinškom konceptu.

Internet marketing možemo podijeliti na:

  • Elektronička pošta - korištena u komunikaciji s potrošačima kao tehnologija omogućuje visok stupanj personalizacije. Zbog niske cijene i dostupnosti, sve češće su zlouporabe elektroničke pošte, kada pošiljatelj (spam-er) šalje iznimno visoki broj neželjenih poruka na razne adrese (tzv. spam), kojima pokušava doći do potencijalnih potrošača.
  • Internet stranica - danas skoro da nema tvrtke koja nema svoje web sjedište u smislu vlastite web stranice. Nekima internet stranica služi za promociju svoje djelatnosti ili pružanje dodatnih usluga, dok druga poduzeća koriste web stranice kao jedinu platformu poslovanja.
  • SEM

Svima je već poznato da imati internet stranicu ne znači samo po sebi da će Vaša usluga ili proizvod biti i pronađeni na internetu. Muči li Vas pitanje: gdje li se naš WEB site izgubio između više od 18 milijardi i 970 miliona internet stranica? Vrijedi li Vam odlično dizajnerski riješena internet stranica koju nitko ne može pronaći?

Exspanzija internet segmenta tržišta općenito stavlja zadatak pred managere da počnu koristiti Search Engine Marketing (SEM) i tako iskoriste potencijal tražilica, kako bi klijente generirali i iz posjetitelja stranice.

Kako?

Osim samog postojanja internet stranice, nužno je da ona bude dostupna u moru drugih stranica sličnog sadržaja. Dostupna znači da se prikazuje posjetiteljima koji su u Google tražilicu upisali proizvod ili uslugu koju traže, a ne samo po imenu Vaše tvrtke ili domene. Onim posjetiteljima koji su upisali ime Vaše tvrtke u tražilicu, internet stranica služiti će eventualno za detaljnije informacije o Vama - ali oni su već i prije toga znali za Vas! Najvjerojatnije bi pronašli način da dođu do Vas čak i da nisu pronašli Vašu stranicu. Ukoliko internet stranica nije lako dostupna onim posjetiteljima koji ne znaju za Vas, ali znaju koji proizvod ili uslugu trebaju - ona neće generirati posjete novih klijenata, niti dati očekivani rezultat.

Internet marketing može se kreirati i voditi na više načina, zavisno od toga što želite postići. Uz sve veći dio populacije koji informacije traži prvo na internetu, a možda i konačnu odluku o kupnji donosi koristeći ovaj rastući medij - na Vama je samo da svoje usluge i proizvode predstavite na kvalitetan i lako dostupan način i rezultat je gotovo zajamčen.

PPC (plaćanje-po-kliku) je tip oglašavanja koji dovodi promet na internet stranicu preko klika na oglas, odnosno oglašivač plaća za određeni broj klikova na stranicu. Oglašivač koristi određene ključne riječi koje će donijeti relevantne posjete na internet stranicu, te može unaprijed odrediti proračun za online oglašavanje.

SEO je pak povezan s čimbenicima koji utječu na to da bi internet stranica bila ocijenjena kao relevantna za određeno područje, te time i prikazana na visokom mjestu na tražilicama. Na taj način internet stranica će postati web odredište koje će posjećivati sve veći broj posjetitelja. Naki od parametara koji se smatraju bitnima u ocjeni internet stranice su kvalitetan sadržaj i vanjski linkovi na stranicu, te mnogi drugi koje bi bilo teško nabrojati u ovom kratkom članku.  Na žalost mnogih korisnika, važno je naglasiti da niti najbolje "istkana" stranica neće ostvariti visoke pozicije bez kvalitetnog sadržaja. Dakle, nerealno je očekivati da će neki internet guru iz susjedstva odraditi sav posao i pozicionirati stranicu visoko na tražilicama, bez suradnje vlasnika stranice u pogledu relevantnog sadržaja. Sukladno tome, vremenski faktor kod SEO optimizacije zahtijeva strpljenje i sistematičan rad, kako sa tehničke strane tako i sa strane klijenta zbog same produkcije sadržaja.

Za ostvarenje brzih rezultata, kao alternativa nameću se plaćeni klikovi. Negativna strana istih je pak što se brzo dobivene pozicije jednako tako brzo i gube prestankom plaćanja. Najbolji efekt postiže se stoga kombinacijom jednog i drugog pristupa.